Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  
Україна тримає стрій!!!
A
A
A

Передвиборча програма Павліва Олега Володимировича

Передвиборча програма кандидата

на посаду директора ВП НУБіП України Бережанського агротехнічного інституту

Павліва Олега Володимировича

Вельмишановні науково–педагогічні працівники, наукові працівники, педагогічні, адміністративні та обслуговуючі працівники інституту, студенти.

Пропоную до Вашого розгляду передвиборчу ПРОГРАМУ РОЗВИТКУ ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут».

В програмі стисло викладені конкретні кроки направлені на розвиток інституту, реалізацію прав учасника  освітнього процесу в розрізі програми «Голосіївська ініціатива  2020».

Принципи моєї роботи професіоналізм, прозорість, демократичність, новаторство, ефективність, щирість.

Науково-педагогічна сфера

-забезпечння акредитації ОР Магістр;

-ліцензування нових актуальних спеціальностей;

-створення техніко-економічного ліцею м.Жидачів та м. Новий  Розділ;

-організація курсів з підготовки студентів до здачі кваліфікаційних тестів

на знання іноземних мов;

-виконання  ліцензійних умов набору;

- підвищення якості навчального процессу;

- ліцензування курсів підвищення кваліфікації  працівників АПК та освітніх закладів;

-збільшення комп’ютеризації предметів;

-формування навчальних планів у відповідності до вимог стандартів;

- сприяння у виданні нових підручників та науково-методичної літератури;

-запрошення на посійну роботу необхідних докторів наук,професорів;

-створення кафедр на виробництві;

- удосконалення та модернізація дистанційної форми навчання.

Міжнародна діяльність

-розвиток старих та пошук нових партнерських відносин з провідними ВНЗ,інституціями та організаціями Европи та світу;

-забезпечити студентам можливість проходження стажування за кордоном та у партнерських  европейських ВНЗ;

-створення бакалаврських та магістерських програм Польща,Чехія,Австрії для подвійної видачі дипломів;

-сприяти можливості стажування викладачів інституту закордоном та запрошення для майстер-класів НПП з Європи.

Науково-дослідна сфера

-видання  наукового фахового вісника інституту;

-дослідження актуальних проблем різних галузей агропромислового комплексу;

-щорічне проведення наукових конференцій;

-створення наукової лабораторії Біотехнології, Соціології та розвитку села;

-придбання сучасного лабораторного обладнання.

Профорінтаційна сфера.

-створення ефективнодіючої системи працевлаштування випускників;

-встановлення інформаційних біг-бордів;

-створення електронної бази асоціації випускників;

- проведення днів відкритих дверей;

-проведення реальних днів карєри та форумів вакансій.

Студентська сфера

-сприяти активізації студентського самоврядування;

-сприяти розвитку студентського спорту та художньої самодіяльності(створення студентської футбольної команди,волейбольної команди,танцювального студентського гуртка,вокально-інструментального ансамблю);

-сприяти залучення студенства до участі в університетьських та інститутських конференціях та олімпіадах за рахунок інституту;

-сприяння проведення студентських конкурсів та організація активного дозвілля студентів інституту(екскурсії,обмін між вузами);

-перегляд цін на секції;

-проведення зустрічей Без краваток;

-покращення умов проживання студентів в гуртожитку;

- вибір робітничих професій за вибором студента;

- створення безплатних курсів польської мови;

- прозорий розгляд звернень та скарг студентів.

Соціальна сфера

- введення системи соціальних заохочень -5000 гривень після отримання диплому кандидата наук, 10000 гривень – доктора наук;

-  для соціальних подій усім категоріям працівників - 2000 гривень;

- поступове та стабільне підвищення заробітної плати;

- забезпечення сприятливого клімату в колективі;

- сприяння у виділенні путівок для санаторно-курортного оздоровлення.

Практична сфера

- створення навчально-дослідно-виробничого господарства з залученням 100 гектарів сільськогосподарських угідь;

- провести моніторинг попиту на курси водіїв та трактористів та розширити надання послуг;

- розширити надання послуг ремонту автомобілів, вулканізації, ремонт паливних насосів, комп’ютерна діагностика автомобілів;

- розширення реальних баз практик з подальшим працевлаштуванням;

-створення лабораторії паспортизації земель;

-розширити кількість робітничих професій згідно моніторингу ринку праці;

-розширення грибної ферми з потужністю 2500 кілограм на рік;

-виробництво міцелію;

-створення квіткової оранжереї;

-активізувати роботу дільниці ковальства.

Господарська діяльність.

-запровадження енергозберігаючих технологій(закінчення заміни вікон,встановлення енергозберігаючих ламп);

-залучення інвестора для встановлення сонячних батерей;

-проведення  модернізації ремонту студентської їдальні;

-встановлення в корпусах кавових автоматів;

-відкриття повноцінної студентської їдальні на території агроінженерного факультету;

-створення зони відпочинку для студентів та співробітників;

-проведення поточних ремонтів за рахунок інституту;

-відкриття торгової точки з канцелярськими товарами при мінімальній націнці;

-встановлення банкомату та терміналів на території інституту

Виховна та громадська робота

-участь у громадських організаціях в інтересах створення позитивного іміджу інституту;

-виділення благодійної допомоги та участь в заходах;

- сприяння проведення виховних заходів день першокурсника, нумо козаченьки, КВН, міс та містер БАТІ, Голосіївська весна;
- сприяння відвідування мистецьких заходів, концертів, зустрічі з цікавими особистостями;

-сприяння проведенню спортивних заходів;

-сприяння моральному та матеріальному заохочення працівників інституту;

-підтримка співробітників старшого віку, які цього потребують.

Адміністративна сфера.

-прозорий розподіл надбавок та премій працівникам інституту;

-прозорість та колегіальність прийняття доленосних рішень для інституту;

-створення громадської організації при інституті для пошуку та отримання грантів;

-прозорість діяльності адміністрації та турбота про колектив;

-сприяння розвитку трьох факультетів;

-ефективний та прозорий розподіл бюджету інституту;

-укладання угод  про співпрацю та взаємодопомогу з відомими бізнес структурами та організаціями.

Всі заходи та діяльність директора відбуватимуться в тісній співпраці з трудовим колективом, профспілковою організацією, вченою радою інституту, директоратом та студентською організацією.

Дякую за увагу.

Карта повітряних тривог України

БАТІ
 
 

Взаємодія із світлиною


 
 

Пропозиція до зміни підпису світлини




Вашy пропозицію відправлено на розгляд адміністратору сайту!

 

БАТІ