Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  
Україна тримає стрій!!!
A
A
A

УХВАЛА засідання Вченої ради № 1 від 18.08.2023 р.

УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
щодо доповідей директора інституту, д.е.н., проф.  Жибак М.М., заступниці директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г., завідувачки навчального відділу,
к.е.н., доц. Христенко Г.М.
 «Про особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та основні завдання на 2023-2024 н.р.»
(Протокол № 1 від 18.08.2023 р.)

Враховуючи реалії війни, визначити основні напрями діяльності Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2023/2024 навчальний рік:

  • Загальноінститутські завдання:
    • Забезпечити освітній і науковий процес відповідно до вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на реалізацію програми «Голосіївська ініціатива - 2025», збереження і розвиток інституту, на посилення зв’язків із бізнесом, виконавчою владою. Надавати постійну підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України.
    • Посилити увагу директорату, кадрової комісії інституту, деканів факультетів, студентського самоврядування за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни, забезпечення єдності і спільних дій.
    • Ужити вичерпних заходів щодо безпеки та збереження життя і здоров’я учасників освітньо-виховного процесу.
    • Забезпечити проведення загальноінститутського моніторингу результатів навчання здобувачів вищої освіти під час правового режиму воєнного стану, вжиття оперативних заходів щодо подолання виявлених недоліків.
  • Освітня діяльність:
    • Здійснювати адаптивне перманентне планування, яке б передбачало перерозподіл навчального часу між темами, або розробляти власні навчальні програми, коригуючи зміст та результати навчання з урахуванням виявлених освітніх втрат, зривом занять особливо лабораторних, практичних та семінарських.
    • Суворо дотримуватися вимог стандартів вищої освіти спеціальностей, збереження якості освітнього процесу, формуючи та реалізуючи освітні програми під час аудиторного, змішаного та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти денної і заочної форми навчання.
    • Продовжити працювати над створенням методичної системи підтримки індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти шляхом проведення індивідуальних занять, факультативів із здобувачами освіти.
    • Постійно дбати про збереження життя і здоров'я учасників освітнього процесу, контролювати безперебійну роботу системи оповіщення повітряних тривог, провести інструктажі зі студентами, НПП з безпеки життєдіяльності, організувати тренувальні заходи на випадок повітряної тривоги.
    • Забезпечити оновлення та актуалізацію навчально-методичного забезпечення дисциплін, у тому числі електронних навчальних курсів, підручників, навчальних посібників і методичних настанов. Приділити увагу методичному забезпеченню навчальних дисциплін за вибором здобувачів вищої освіти, зокрема в електронній формі.
    • Проводити постійний моніторинг якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти бакалаврату та магістратури, постійно контролювати відвідування занять, проводити соціологічні дослідження серед учасників освітнього процесу. Практикувати відкриті лекційні та лабораторно-практичні заняття, поширювати педагогічний досвід кращих науково-педагогічних працівників.
    • Забезпечити своєчасне та якісне (з оцінками «А» та «В») проходження акредитації 2 магістерських програм.
    • Посилити роботу в частині надання підтримки науково-педагогічним працівникам щодо підвищення кваліфікації та професійного вдосконалення з питань методики роботи в умовах змішаного навчання.
  • Наукова діяльність:
    • Сприяти вченим інституту в їх публікаційній активності, збільшенні питомої частки публікацій у високоцитованих наукових журналах, дотриманні принципів академічної доброчесності. Забезпечити подання якісних статей до університетських фахових журналів та внесення цих журналів до наукометричних баз Scopus і Web of Надалі практикувати участь вчених інституту у вебінарах з питань наукової діяльності, організації науково- технічних заходів у змішаному форматі.
    • Перебудовувати співпрацю з бізнесом, посиливши складову інформаційного забезпечення інноваційного процесу та просування наукової продукції (каталоги розробок та наукових послуг, видимість у інтернеті), розвиваючи партнерство з передачі знань, створюючи спільні центри технічної досконалості, лабораторії, надаючи спеціалізоване програмне забезпечення, залучаючи компанії до спонсорування наукових робіт здобувачів вищої освіти, стимулюючи стажування та підвищення кваліфікації працівників. Запровадити практику пошуку місць працевлаштування здобувачів вищої освіти, починаючи з 2, 3 курсів навчання.
  • Міжнародна діяльність
    • Вжити заходів щодо підвищення рівня володіння іноземних мов учасниками освітнього процесу. Популяризувати англомовні магістерські програми та програми подвійних дипломів на факультетах.
    • Інтенсифікувати подання грантових заявок до міжнародних організацій та фондів за усіма пріоритетними напрямками наукових досліджень з урахуванням цілей та потреб післявоєнної відбудови економіки України та цілей сталого розвитку України на період до 2030 р.
    • Забезпечити координацію та розширити кількість договорів про міжнародну навчальну та наукову мобільність в рамках міжвузівських угод про співпрацю, подвійні дипломи, програм Єразмус+, угод про навчально-виробничі практики, стажування тощо.
  • Фінансова діяльність
    • Забезпечити збалансоване формування та раціональне, ефективне, використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів інституту
    • Забезпечити неухильне виконання запланованих показників надходження коштів від діяльності госпрозрахункових підрозділів, не допускати перевищення видатків над доходами.
    • Проводити системний, безперервний контроль над фінансово- господарською дисципліною та виконанням і дотриманням договірних зобов’язань по оплаті за навчання, проживання в гуртожитках, оплаті комунальних послуг та за договорами оренди.
    • Розширити співпрацю з бізнесом, випускниками інституту, іншими стейкхолдерами по створенню сучасних технологічних навчально-наукових та інноваційних лабораторій, залученню благодійної допомоги на зміцнення матеріально-технічної бази університету.
  • Виховна та патріотична діяльність
    • Забезпечити розвиток усіх напрямків виховної роботи зі вступниками 2023 року відповідно до програм розвитку «Голосіївська ініціатива – 2025» та виховання студента «Громадянин, патріот, фахівець». Проаналізувати стан, проблеми та перспективи виховної роботи і затвердити план заходів.
    • Всебічно сприяти розвитку студентського самоврядування з метою забезпечення виконання здобувачами вищої освіти своїх обов’язків, їх участі у покращенні якості освітнього процесу. Спільно із студентською радою концентрувати виховну роботу в гуртожитках з метою безпеки життєдіяльності здобувачів і вирішення соціально-побутових проблем. Продовжити активний розвиток та підтримку напрямів діяльності волонтерського руху серед учасників освітнього процесу інституту.
    • Зберігати і розвивати інститутські традиції, проведення заходів, присвячених вшануванню Захисників України, знаменним подіям, пам’ятним датам та здобуткам вчених.
  • Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та безпеки життя
    • Забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання, дотримуватися теплових режимів в гуртожитку та навчальних корпусах.
    • Підготовити до роботи в осінньо-зимовий період енергосистему інституту.
    • Підготовити необхідний запас паливних матеріалів.

Відповідальні: директорат інституту; завідувачі кафедр.

                           Учений секретар                                       Ігор ФЕДУНЯК

 

УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Про затвердження плану роботи Вченої ради інституту на 2023/2024 н.р.»
(Протокол № 1 від 18.08.2023 р.)
 

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1. Інформацію доповідача прийняти до відома.
2.План роботи Вченої ради на 2023/2024 н.р. затвердити.

 

Відповідальні: директорат, учений секретар.

 

                           Учений секретар                                           Ігор  ФЕДУНЯК

 

УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Рекомендації до присвоєння вчених звань»
 (Протокол № 1 від 18.08.2023 р.)
 

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1. На основі таємного голосування, рекомендувати Вченій раді НУБіП України до присвоєння вченого звання професора – Дмитру БІДОЛАХУ та вченого звання доцентки – Світлані ПІДХОВНІЙ.

 

Відповідальні: директор, учений секретар, провідна фахівчиня відділу кадрів.

 

                              Учений секретар                                           Ігор  ФЕДУНЯК

 

Карта повітряних тривог України

БАТІ
 
 

Взаємодія із світлиною


 
 

Пропозиція до зміни підпису світлини




Вашy пропозицію відправлено на розгляд адміністратору сайту!

 

БАТІ